Projecten

Voor het goede doel organiseren we diverse projecten. Voor fundraising organiseren we iedere 2 jaar (in de oneven jaren): “Vincent van Gogh Photo Award”. Ondertussen na 4 edities, een gerenommeerd internationale fotowedstrijd en mét expositie in het Park van Nuenen.

Ieder tussenjaar (ook 2 jaarlijks, even jaren) organiseren wij “Kunst met een grote T.” Hier bieden we lokale amateur kunstenaars een platform in het centrum van Nuenen op diverse leuke particuliere en openbare locaties.

Beide evenementen worden van A tot Z door onze club verzorgd, de gehele organisatie, op- en afbouw! Fundraising en Handen uit de mouwen ineen!

Wij steunen hiermee enkele lokale en internationale goede doelen, met handjes of financieel.

Lopende projecten:

Vincent van Gogh Photo Award
www.vincentvangoghphotoaward.com

Kunst met een grote T
www.kunstmeteengroteT.nl

Enkele goede doelen:

Stichting Leergeld
Revak
De Zonnenbloem Nuenen
Zorgboerderij Krakenburg
Wereld Natuur Fonds
Unicef